ماه: آبان ۱۳۹۸

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
استاندارد

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ

وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی، یکی از روش‌های بازاریابی است که متخصصین حوزه بازاریابی به کار می‌گیرند تا باعث اشتراک‌گذاری سریع‌تر و بیشتر محتوا در فضای شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران شوند.

استاندارد

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی (guerilla marketing) یا بازاریابی پارتیزانی یک استراتژی تبلیغاتی است که در آن از راهکارهای ارزان و خلاقانه و با استفاده از ابزارهایی غیر معمول که منجر به حصول بیشترین و بهترین نتیجه ممکن می‌شود، استفاده می‌کنیم.

استاندارد

بازاریابی محتوا و اشتباهات رایج آن

بازاریابی محتوا یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ است که در آن محتوایی ارزشمند، کارآمد و با کیفیت برای راهنمایی خریداران و مصرف‌کنندگان و معرفی برند خود و جذب مشتری، تولید می‌شود.