اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید،

با دیجی‌اد می‌توانید به گسترش بازار، افزایش سود و جهانی شدن خود بیندیشید.

بنری

در روش تبلیغات بنری با استفاده از بنرهای تمیز و گیرا، می­توانید کاربر را جذب تبلیغ خود نمایید و او را تشویق کنید که بر روی آن کلیک کند. (طرح مورد نظرتان را به صورت آماده در اختیار ما قرار دهید و یا از ما بخواهید تا طرحی متناسب با محصول یا خدمت شما طراحی کنیم)

تمام صفحه

تمام صفحه نمایش دستگاه کاربر دربر می­گیرد و به این ترتیب تعامل بیشتری با کاربر برقرار می­کند. میتوانید با ایجاد قابلیت کلیک، کاربر را به صفحه‌ی خاصی هدایت کنید. این بنرها به سه صورت ثابت، دینامیک، و در ابتدای ویدئو قابل ارائه هستند.

نظرسنجی

یکی از راه‌هایی که بتوان از سلایق کاربران آگاه شد استفاده از نظرسنجی‌هاست. از این اطلاعات جمع‌آوری شده می‌توانید از طریق
شناخت رفتار مخاطبانتان، در جهت بهبود کسب و کارتان و افزایش سوددهی استفاده کنید.

اپ وال

این نوع تبلیغات که به عنوان تبیلغات بومی نیز شناخته می‌شود، اکثرا در مورد تبلیغات نصبی مورد اسفاده قرار می‌گیرد. به این صورت که در یک نرم‌افزار فهرستی از نرم افزارهای پیشنهادی را به کاربر نمایش می دهد و از این طریق کاربر ترغیب می‌شود که اپ مورد نظر را دانلود نماید.

ویدئو

تبلیغات ویدئویی از المان‌های سمعی و بصری استفاده می‌کند تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند و نسبت به متن، اطلاعات زیادی را در مدت زمان کمتری منتقل می‌کند. این مدل تبلیغات موبایلی معمولاً شامل یک ویدئو یا یک کلیپ ۶۰ ثانیه ای است که محصول یا سرویسی را تبلیغ می کند و بیشتر در اپلیکیشن‌های رسانه‌ای نمایش داده می‌شوند. تبلیغات ویدئویی به صورت تمام صفحه، قبل یا بعد از محتوای اپلیکیشن نمایش داده می شود.

صوتی

تبلیغات صوتی نیز همچون تبلیغات ویدئویی دارای تعامل بسیار بالایی با کاربران میباشند. مزیت این تبلیغ نسبت به تبلیغ ویدئویی در حجم فایل ارسالی برای کاربران است که در مقایسه با ویدئو بسیار کمتر میباشد.

CPC یا (Cost Per Click – هزینه به ازای کلیک)

مدلی است که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات به وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل یا رسانه‌ای دیگر هدایت می‌شوند و تبلیغ دهنده بر اساس تعداد کلیک‌ها و مراجعه به رسانه خود، به نمایش دهنده هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کند.

CPI یا (Cost Per Instal – هزینه به ازای نصب)

این مدل تبلیغ مناسب دارندگان نرم افزارهای موبایل است. در این مدل تبلیغ دهنده تنها به ازای نصبی که از طریق تبلیغات صورت گرفته است، هزینه پرداخت میکند. نوع دیگری از این نوع، پرداخت به ازای دانلود است، که در آن تبلیغ دهنده به ازای دانلود اپ هزینه پرداخت میکند. پر واضح است که پرداخت به ازای نصب نوع کامل تری است.

CPA یا (Cost Per Action – هزینه به ازای فعالیت)

هزینه به ازای عمل، یا همان هزینه در ازای خرید یا ایجاد ارزش می‌باشد. در واقع CPA یک معیار تبلیغاتی مبتنی بر عملکرد است. در این شیوه، ناشر تمام مخاطرات اجرای یک آگهی را به عهده می‌گیرد و تبلیغ کننده فقط به ازای کاربرانی که یک تراکنش (عمل موثر و مورد توافق در کمپین مانند خرید یا ثبت نام) را انجام می‌دهد، هزینه پرداخت می‌کند.

مراحل کار

پیاده‌سازی

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که امکان رشد را فراهم می کند و اهمیت این مرحله تقریباً برابر با تمامی مراحل قبل است.

چرا که با بررسی بازخوردهای حاصل از نمایش کمپین می­توان به تأثیر آن پی برد و در صورت نیاز برخی از بخش­ها (اعم از محتوای تبلیغاتی، هدف­گذاری­‌ها، یا حتی در برخی موارد نوع راهکار) را تغییر داد.

هدفمندی

پس از طراحی، می­بایست هدف­‌گذاری­‌های لازم انجام شود تا کمپین تبلیغاتی بهترین و بیشترین تأثیر را در بازار هدف مورد نظر شما داشته باشد.

با هدفمندی­‌های مختلفی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، می­توانید اطمینان حاصل کنید که تنها برای مخاطبان مورد نظر خود هزینه می­کنید که به این ترتیب از اتلاف بودجه تا حد زیادی جلوگیری می­شود.

طراحی کمپین

پس از تعیین راهکار، کمپین تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار شما طراحی خواهد شد. این کمپین می‌­تواند به­‌صورت استفاده از تنها یک سرویس یا ترکیبی از سرویس­های قابل ارائه از سوی دیجی­‌اد باشد. هرچند این امکان در نظر گرفته شده تا بسته­‌های تبلیغاتی از سوی شما نیز تعریف شوند، اما پیشنهاد ما استفاده از خدمات مشاوره­‌ای برای تعیین بسته­‌های ترکیبی مناسب­‌تر می‌­باشد.

مشاوره

دیجی­‌اد به‌­عنوان پلی میان آگهی‌­دهندگان و نمایش­‌دهندگان، این امکان را برای شما فراهم می‌­کند که تبلیغات خود را در نرم­‌افزارهای موبایلی به نمایش در آورید.

تیم مشاوره­‌ی دیجی‌­اد با توجه به نیاز و بودجه­‌ی در نظر گرفته­‌ی شما مناسب­ترین راهکار را ارائه خواهد‌نمود، که پس از توافق به مرحله­‌ی اجرا در خواهد آمد.

تعدادی از همراهان همیشگی ما