بلاگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
استاندارد

کاربرد هشتگ در بازاریابی آنلاین

هشتگ نوعی برچسب است که در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، اینستاگرام و … روی موضوعات مختلف گذاشته می‌شود تا هر زمان که نیاز باشد، بتوانیم مجموعه‌ای از اطلاعات را در مورد موضوع بخصوصی…

استاندارد

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ

وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی، یکی از روش‌های بازاریابی است که متخصصین حوزه بازاریابی به کار می‌گیرند تا باعث اشتراک‌گذاری سریع‌تر و بیشتر محتوا در فضای شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران شوند.

استاندارد

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی (guerilla marketing) یا بازاریابی پارتیزانی یک استراتژی تبلیغاتی است که در آن از راهکارهای ارزان و خلاقانه و با استفاده از ابزارهایی غیر معمول که منجر به حصول بیشترین و بهترین نتیجه ممکن می‌شود، استفاده می‌کنیم.

استاندارد

بازاریابی محتوا و اشتباهات رایج آن

بازاریابی محتوا یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ است که در آن محتوایی ارزشمند، کارآمد و با کیفیت برای راهنمایی خریداران و مصرف‌کنندگان و معرفی برند خود و جذب مشتری، تولید می‌شود.

استاندارد

تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

در دنیای پر رقابت امروزی، همانطور که در مطالب قبلی هم اشاره شد، تبلیغات اینترنتی پایه اصلی رونق کسب و کارهاست و حضور مستمر و تبلیغات خلاقانه در فضای مجازی، اولویت اول هر برندی شده است.

استاندارد

بازاریابی مجدد

بازاریابی مجدد به زبان ساده یعنی بخواهیم محصولی را به کاربری بفروشیم که قبلا به این محصول علاقه نشان داده است. یعنی کاربرانی که از وبسایت شما و یا اپلیکیشن موبایل شما بازدید کرده اند و بدون …

استاندارد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یا SMM که مخفف عبارت Social Media Marketing است، یکی از روش‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود که استفاده از آن با توجه به حضور گسترده مخاطبین در پلتفرم‌های…

استاندارد

معرفی سئو

سئو سه مولفه اصلی دارد که شامل سئو تکنیکال، تولید محتوا، بک لینک و لینک سازی است. در سئو تکنیکال طراحی مناسب سایت، ساختار سایت و کد‌نویسی، افزایش سرعت سایت و طراحی مناسب…

استاندارد

بازاریابی و تبلیغات آنلاین

دلیل اصلی هر فعالیت بازاریابی درواقع شناخت مخاطب و فروش هرچه بیشتر است. یک کسب وکار هرچه روی شناخت مخاطب و توصیف خود دقیق‌تر باشد، امید بیشتری به موفقیت بازاریابی خواهد داشت.