پرسش های رایج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

پرسش‌های رایج

  • هر کاربر چندبار می‌تواند در طول روز تبلیغ مشاهده کند؟

    محدودیتی در نمایش تبلیغات به کاربر وجود ندارد اما نمایش بیش از اندازه تبلیغات به یک کاربر موجب کاهش eCPM(درآمد موثر هزاره) می‌شود که درآمد نمایش دهنده را کاهش خواهد داد. همچنین ممکن است منجر به آسیب زدن به تجربه کاربری رسانه شود.

  • مصادیق تقلب در دیجی‌اد چیست؟

    • تشویق کاربر یا جایزه دادن به وی در ازای کلیک یا نصب • روش‌های نامرسوم در نمایش تبلیغات مانند ارسال پوش نوتیفیکیشن، نمایش تبلیغ خارج از محیط اپلیکیشن و یا استفاده از دیوایس مجازی با کاربران غیر واقعی • هر گونه تلاش برای ارائه آمار غیرواقعی در نمایش تبلیغات

پرسش‌های متداول تبلیغ دهندگان

پرسش‌های متداول نمایش دهندگان

پرسش خود را مطرح کنید